10 november 2016

Het zou een goeie week worden ....

.... nu zijn al twee dagen de gordijnen dicht bij buuv .......
De hele week was buuv vrolijk. Ik heb zelfs twee keer koffie van d'r gekregen. Het zou een goeie week worden zei buuv, want er zou voor 't eerst een vrouwelijke Amerikaanse president worden gekozen ............

Maar ja, nu zijn al twee dagen de gordijnen dicht bij buuv. Ik heb nog door de brievenbus geroepen: 
"maar buuv, je hebt Marianne Thieme toch nog en je was toch eigenlijk voor die Burnie!!!"

"Het heeft geen zin meer" riep buuv terug. "Die Trump-Dumb gaat de hele aardbol opstoken!!!"

Misschien wordt buuv morgen weer blij als het Sint Maarten is, dan maakt ze altijd mandarijntjes met vrolijke gezichtjes en appeltjes met parapluutjes voor de kindjes. 

Dat is dan weer een voordeel. Ze is tenminste niet in de buurt om te mopperen over de dropveters, gekleurde kauwgomballen en drie zakken koffiesnoepjes die ik heb gekocht .............. 

Sinte, sinte maarten ...... , zucht. Ineens komen alle jeugdherinneringen weer boven van Zus, zusje en ik. Moet ik nog oppassen dat ik zelf niet depressief wordt ..............

De buurvrouw

wordt vervolgd.

Geen opmerkingen: