01 oktober 2015

WERELD GEEN WAS WEL KOFFIEDAG!!!


Buuv heeft me misleid!! zie tweet van buuv en daarom werd ik vanavond pas om zes minuten over acht wakker. Heb ik de hele dag geslapen!! En dat terwijl het vandaag, 1 oktober, WERELD KOFFIEDAG is!!!                    
Komt ook door de verwarring. Eerst dacht ik dat het eergisteren (29 september) Wereld Koffiedag was en toen zei buuv dat dat pas vandaag zou zijn en toen zei ze op Twittert ineens twee tellen later dat ze zich vergist had en dat 1 oktober juist Wereld GEEN Koffiedag is.                     
Ik was daar zo overstuurt van dat ik geeneens interdenet heb nagekeken. Dat had ik natuurlijk wel moeten doen, want buuv is een beetje raar als het om koffie gaat. Dat komt door al die groene thee die ze drinkt.                          
Het ergste is, ik had gewoon TWEE dagen feest kunnen hebben. Want volgens een heleboel mensen is 29 september Wereld Koffie dag, dat is dus offiesjeus, maar offiesjeel is het 1 oktober!!! Hoe kan buuv zich nou zo vergissen????                                                                        

Toen ik net wakker werd, zes over acht, en op m'n telefoon keek, zag ik een heleboel
twietjes die ik heb gemist van zus en zusje. Zusje is op bezoek geweest bij zus op de boerderij in Groningen. Ze hebben de hele dag overal een HELEBOEL koffie gedronken en ze vroegen waar ik was????? ........ 

O, ze twieten ook dat er vannacht weer een aardbeving geweest is in Groningen en nu is de scheur van zus weer groter geworden. ´t is nu een soort Krent Kenjon midden door d´r kkkk keukenvloer .... Wat! d´r kkkk kkk koffiezetter is er in vvv vv verdwenen! .... (Had ik al gezegd dat zus stottert sinds ze in Groningen woont. Ze is altijd zo aan d'r 140 twiet tekentjes) ...... Tjee, en ze is er de afgelopen jaren al zoveel in kwijt geraakt, in die scheur ..... boeken, een steelpannetje, d'r messenset, d'r fiets, brieven, en laatst kwamen ze aan d'r vragen of zij wist waar de postbode gebleven was????  

Hoe dan ook ik dwaal af van wat belangrijk is!!!! Zus kon thuis geen koffie maken en daarom zijn ze heel gezellig uit koffie drinken gegaan ...... zonder mij ....

Wat nou??? Joehoe!!!! Een heel stel van de buurtvrouwen van het koor hebben me ook getwiet. Het is heel gezellig geweest vanmorgen op de koffieochtend in het buurthuis!!! Ze hadden een hele leuke koffieschenker meneer uitgenodigd met een koffiemachine en die kon leuke hartjes en andere plaatjes maken in de kappoesjieno.

Ik heb het allemaal gemist!!!  …. Ik heb nog nooit een hartje in m'n kappoesjieno gehad ................  Ik geloof dat ik nu echt heel erg depressief geraakt ben en ik zit helemaal te trillen naast m'n koffiepot. Heb nog steeds kaffienen tekort!

Om te overbruggen had ik gisteravond elf uur (omdat ik dus dacht dat het Wereld GEEN Koffie dag zou worden) nog een hele pot koffie gezet (extra sterk) en toen dus, vanaf twaalf uur vannacht totdat ik net wakker werd, geen druppel meer.  Vandaar ook dat ik vanmorgen natuurlijk niet wakker werd. Normaal heb ik altijd een potje koffie naast m'n bed staan voor als ik 's nachts dorst krijg. Zo houd je de kaffienen op peil!!

Ik ga NU naar buuv! Nou zal ik koffie van d'r krijgen ook!! En ik ga gelijk opzoeken wanneer het Geen Groene Thee dag is.  

De buurvrouw

Geen opmerkingen: