22 november 2006

Ontstemd





Dat vind ik nou flauw van buurvrouw. Doet ze net of ze het niet leuk vindt dat ik bij d´r op de koffie komt. DAT IS HELEMAAL NIET WAAR!!!



OK ze gooit soms de voordeur voor m´n neus dicht als ze ziet dat ik het ben, maar dan ren ik gewoon heel snel achterom naar d´r tuindeur. Die vergeet ze altijd op slot te doen en ik ben buitenom altijd sneller, dan zij binnendoor. Komt door die burned oud hè, ze is niet zo snel.


Hoe dan ook, als ik eenmaal binnen ben, is het altijd weer gezellig.


Het is vandaag trouwens niet zo goed gegaan bij ´t stembureau. Ten eerste hadden ze GEEN koffie. Ten tweede hingen er geen rode potloodjes in het stemhokje. Moest ik dus m´n eigen rode viltstift gebruiken, die ik gelukkig net toevallig in m´n tas had. Buuv zat me een beetje gek aan te kijken toen ik dat vertelde. ´Het is een stemcomputer´ zei ze ´waar heb je in hemelsnaam op zitten kliederen´.


Ja, hoe kan ik dat nou weten.


Ach en eigenlijk vertrouw ik zo´n computer toch niet zo. In mijn computer verdwijnt van alles en de geschiedenis wordt ook altijd vervalst. Dan staat d´r dat Kees naar allemaal sexsites is gesurfd en dat doet Kees helemaal niet.


Nee, mijn stem kan niet meer gewist en dat komt door mijn permanent markerstift ………. Hé dat rijmt ……. bijna …


Hoe dan ook dat stuffen ze niet zomaar weg van die stemknop.


Ik wil eigenlijk wel weer koffie. Ik ga is kijken of de buuv weer thuis is.


De buurvrouw

Geen opmerkingen: