23 oktober 2017

Betje Bet (deel 5) - Pompoen

Wat een dom liedje!!!

Ok, het refrein hebben we meegezongen in de studio, maar we gaan mooi niet meedoen met de clip. Daar heb ik persoonlijk voor gezorgd. De Dames Amarant doen het maar gewoon lekker zelf. 

Alsof ik vorig jaar niet genoeg nachtmerries heb gehad met Halloween door de verhalen van de buurvrouw over d'r bet bet bet overgrootmoeder Betje Bet. Nu komen die pompoenen er ook nog is bij. Ik ben daar gewoon gevoelig voor.

Charlotte wilde eerst nog wel meedoen. Die doet alles voor een beetje publiciteit voor ons koor. "Maar er is een grens Charlotte" heb ik tegen d'r gezegd.

Nu gaan we vanavond in het buurthuis wel naar de clip kijken. "Tenslotte zingt het koor wel mee in het refrein" zei Charlotte. "Dus we moeten zien wat De Dames ervan gemaakt hebben". 

Als ik maar niet weer zo eng ga dromen. Buurvrouw heeft gezegd dat ze ook Betje Bet alweer in de tuin heeft gezien. Ze stond koffie over buurvrouw's pompoenen heen te schenken. "Het is een teken buuv" zei buurvrouw. "Betje heeft ook iets met die pompoenen".

Ik heb hier een heel slecht gevoel over .....

De buurvrouw's buurvrouw






Geen opmerkingen: