31 december 2007

2008 hir I kom!!!!

M’n Kerstman heeft niet heen en weer gewipt dit jaar en dat is buuv d’r schuld.

Ik dacht ze zal dat stopcontact in de zolderkamer nu toch wel weer gemaakt hebben en dat beetje stroom kan ze best missen zie buurvrouw's blog 25.10.06


Maar ze heeft d’r dakraam dichtgespijkerd. Zomaar zonder me te waarschuwen. Dat is gevaarlijk om zo iets te doen!!!

Ik gaf een ruk aan ’t raam omdat het niet zoals anders makkelijk openging en toen vloog ik zo ineens achterover naar beneden. Gelukkig heeft de buuv een vijver en brak die grote dikke goudvis van d’r m’n val, maar toch …….

Was buuv nog boos ook omdat ik d’r goudvis heb geplet en d’r plastic reiger was geknakt. Ja! Puh! wie had dat raam nou dichtgespijkerd!!!!

Nou ja en Kreupel was ook al geen optie meer. D’r stroom is afgesloten omdat ze geen geld had voor de navordering. Het schijnt dat ze in december vorig jaar veel te veel stroom heeft gebruikt. Buuv zegt dat dat mijn schuld is, maar dat komt heus niet van die paar huppelende sneeuwvlokjes. Kreup zal de electrieke deken wel weer te hoog hebben gezet. Ik ben heus niet overal de schuld van, puh.

Nee het was een donkere Kerst dit jaar, …………….. maar ik heb grote plannen voor oud en nieuw …………. 2008 hir I kom!!!!


De buurvrouw

Geen opmerkingen: