13 mei 2016

EUROVISIE (Douwe, deel 2)

Hè, hè, dat is opgelost. Wat een opluchting. Ik leg net De Dames Amarant neer. De buurvrouw heeft het weer is helemaal verkeerd begrepen. Het voorstel is om morgenavond in het buurthuis met het hele GGVD koor naar de finale van het Eurovisie Songfestival te kijken. Er is helemaal geen plan om aan het songfestival mee te doen in 2017. Heb ik me voor niets druk gemaakt. Ik ga de buurvrouw gelijk bellen. Nou zal ik d'r krijgen ook, met al die idiote verhalen van d'r .....

Ik ga de buurvrouw gelijk bellen ...
"Ja buurvrouw met de buurvrouw ........ ja, jij ook joehoe ...... zeg over die deelname aan het songfestival .................. ja ............. nee .................. De Dames gaan niet ........................... het voorstel is ..................... Tetter nou niet zo in m'n oor buurvrouw ..... Hoe bedoel je je hebt al een jurk ....................... Zoiets overleg je to .............................. Weet je, ik had het je eigenlijk nog niet mogen verklappen, maar het plan is gewijzigd ................................ ja ............................... het is geheim ................................ De Dames gaan een liedje schrijven .................... voor jou .......... en je zus ..... en je zusje...............ja .............. voor het Eurovisie Songfestival .......................... niet zo in m'n oor juichen buuv .............. maar daarom is het dus ook zo jammer dat je al een jurk
...... één broekpak??!!!
hebt gekocht. De Dames hebben het helemaal geregeld ..................... Jullie gaan als 'De zingende zusjes' en dan moet je natuurlijk wel in hetzelfde .................. Wat voor kleding? .................. Nou, dat is dus ook zo'n verrassing. Het was nog even spannend, maar het mocht van Trijntje. Jullie mogen in haar broekpak van 2015 ............................................ Ja het is één broekpak, maar daar passen jullie met gemak met z'n drieën tegelijk in .................................... Je weet niet of je dat wil ................... 

Het is wel een voorwaarde buurvrouw ......................... Ja, ga jij nog maar even bellen met de Dames ....
??? ESF 2017


Zo, ik ga is een kopje thee zetten voor mezelf. Dat heb ik wel verdiend.




De buurvrouw's buurvrouw

Geen opmerkingen: